29 kwietnia 2018

Lody wegańskie

Dzisiaj tak na szybko, bo pogoda taka, ze szkoda siedzieć w domu, ale mam dla Was przepis na super szybkie , mocno owocowe lody.


Ciągle czyszczę zamrażalnik i spiżarnie i nadal się dziwię, ze tego jeszcze tyle mam, a ze sezon za pasem, to trzeba wykorzystać wszystko to co się da.

Lody do których potrzeba raptem trzech składników, jeżeli koś lubi kwaśne to nawet dwóch,
Ja dodałam cukier puder trzcinowy i dla nas takie są w sam raz, ale to już zależy  od Was.
Można je też przygotować z innych drobnych, mrożonych owoców, ale do borówek vel jagód proponuję dodać sok z połowy cytryny.
To co skusicie się?

Polecam:)


Składniki:

200g bardzo dojrzałych i obranych bananów
400g mrożonych malin
4 łyżki cukru pudru ( u mnie trzcinowy)


Banany kroję na mniejsze kawałki, dodaję maliny i pulsacyjnie miksuję robotem z końcówką do siekania mięs, ew bardzo mocnym blenderem.
Na początku będzie bardzo głośno, ale po chwili składniki zmienią się w piasek, a po kolejnej będzie już konsystencja przypominały lody.
Pod koniec dodaję cukier puder do smaku.

I lody właściwie są gotowe do podania, ale można je jeszcze włożyć do zamrażalki,

Smacznego:)

12 komentarzy:

  1. Wow, ale to proste. Chyba też zrobię przegląd zamrażalnika :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu pyszny pomysł na zdrowe lody ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się już skusiłam i chętnie bym zjadła taką porcję lodów. Uwielbiam lody. Najbardziej takie domowe. Fajny przepis na lody bez maszyny.
    Miłego weekendu Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie lody, szybko się je robi i smakują pysznie :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo, bardzo smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robimy takie lody bardzo często i są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł. Koniecznie muszę wypróbować, bo nie dość że lody to jeszcze zdrowe. W zamrażarce mam truskawki, więc chyba się nic nie stanie, kiedy nimi zastąpię maliny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłam takie ale bez cukru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają super, są proste w przygotowaniu i na pewno smaczne. :) Dodaje do zakładek i niedługo wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń

witaj, będzie mi bardzo miło gdy zostawisz ślad po sobie:)