9 maja 2018

Nietypowo :)

bo dzisiaj przepisu nie będzie.
Za mało czasu, za dużo pracy skutkuje tym, ze robię gotowce z słoików.
Przychodzę jednak by zaprosić Was do polubienia strony na Fb "Hand Made dla Lili"
gdzie wystawiane są prace moje i moich Koleżanek blogowych, które zechciały dorzucić się do zbiórki


Nie dostałyśmy dofinansowania i dlatego zbieramy na turnus rehabilitacyjny- szczegóły TUTAJ
a przedmioty można zobaczyć na stronie Charytatywni Allegro(KLIK)
Jeżeli Was coś zachwyci, to zapraszam do licytacji, ale również będziemy wdzięczne, za  udostępnienie na blogach czy Fb informacji o akcji- z góry dziękujemy za każdy gest :)

4 komentarze:

  1. Reniu ja też mam ostatnio mało czasu na prace kuchenne. Juz za chwilkę zobaczę i polubie fan page oraz udostępnię. Postaram włączyć się również w licytacje. Wszystkiego co najlepsze dla Lili życzę ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Już pędzę się rozejrzeć :) U mnie co prawda w tym miesiącu wyjątkowo krucho z kasą, ale może jakiś drobiazg sobie wypatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za powodzenie akcji i tak jak wyżej - idę się rozejrzć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za akcje :) Idę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

witaj, będzie mi bardzo miło gdy zostawisz ślad po sobie:)