27 maja 2018

Deser truskawkowy z bezami

Zwany też z angielska "Eton Mess" to bardzo szybki i pyszny deser.
Ja przygotowałam go z bezami domowymi (klik), są mniej słodkie od tych sklepowych, ale t już zależy od Was.


Jedyna wada to takka, że przygotowujemy bezpośrednio przed podaniem.dlatego zapraszam  i polecam:)
Sezon truskawkowy rozpoczęty- szkoda ze tak szybko sie kończy, dlatego zapraszam  i polecam:)



Składniki:
1 szklanka śmietany kremówki
2 łyżeczki cukru pudru ( u mnie trzcinowy)
2-3 bezy na porcję
truskawki ( do woli;)


Śmietanę ubijam na sztywno razem z cukrem pudrem .
Bezy delikatnie rozdrabniam.
Truskawki myję, odcinam szypułki i kroję na mniejsze kawałki.
W pucharkach układam warstwami: bezy, śmietanę i truskawki
Od razu podaję

Smacznego:)



14 komentarzy:

  1. Po obiedzie oczywiście deser. Chętnie sięgnęłabym po taki pucharek pyszności, który przygotowałaś.
    Słoneczka Ci życzę Reniu i wspaniałego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam truskawki, śmietankę i bezy, więc Twój przepis bardzo przypadł mi do gustu. Spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie deserki najbardziej lubię -:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubimy ten deser a z truskawkami smakuje najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sobie taki zrobię, pyszny i prosty. Chyba wstawię do lodówki, po wyjęciu będzie super na upalny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie deserki zawsze kojarzą mi się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, niewiele pracy, a efekt niezwykle smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, co za pyszności nam tutaj serwujesz! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamo! Ależ pyszne! W niedzielę mam gości, na pewno zrobię taki deser. Tylko bezy kupię:(, nie wychodzą mi pieczone. Coś robię źle...

    OdpowiedzUsuń
  10. I więcej mi do szczęścia nie potrzeba...

    OdpowiedzUsuń

witaj, będzie mi bardzo miło gdy zostawisz ślad po sobie:)