13 maja 2015

Pasta wiosenna

no prawie wiosenna, bo w skład wchodzą rzodkiewki, młoda cebulka i szczypior.
Jedna z naszych ulubionych i bez względu na to ile i jak często bym ją robiła, zawsze szybko znika.
Polecam:)


Składniki
1 opakowanie paluszków krabowych
3 jajka
niecały pęczek rzodkiewki ( 5-6 sztuk)
2-3 szalotki ( można mniej lub więcej :)
pół pęczka szczypiorku lub zielonej cebulki
sól i pieprz do smaku
1-2  łyżki majonezu ( można pół na pół z jogurtem lub  śmietana)
 1 serek topiony


Jajka gotuje na twardo i studzę.
Paluszki obieram i mielę w maszynce razem z jajkami, rzodkiewką.
Cebulę bardzo drobno kroje w kosteczkę.
Rzodkiewkę można zetrzeć na małych oczkach , a cebulę zmielić z pozostałymi składnikami.
Dodaję posiekany szczypiorek i majonez, doprawiam do smaku.
Na końcu dodaje serek topiony i dokładnie mieszam, najlepiej robotem
 i gotowe :)

Podaję na kolacje lub śniadanie najlepiej z pysznym domowym pieczywem 
lub na krakersach - tak smakuję wybornie:)
Smacznego ! 

30 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie pasty:) Wcale się nie dziwię ze znika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętna jestem , smacznie wygląda ta pasta. Ale nie wiem czy moje wnusie chciałyby jeść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaziu moja mała kocha paluszki krabowe to i wcina pastę namiętnie:)
      najlepiej przygotować i sprawdzić czy dzieciom będzie smakowało:)

      Usuń
  3. Renatko bardzo ciekawa ta pasta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko i bardzo smaczna- przynajmniej nam bardzo smakuje:)

      Usuń
  4. Przecudowna pasta. Do tego ma niezwykle fantazyjny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasta, dzięki paluszkom krabowym zyskała nie tylko na smaku, ale również na kolorze. Świetny, smaczny przepis Reniu. Takie pasty są o tyle wygodne, że można czasami "przemycić" w nich jakieś wartościowe składniki, których nasi milusińscy normalnie by nie tknęli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z milusińskimi to szczera prawda, choć moja mała je raczej wszystko, to wiem, jak trudne to zadanie dla rodziców:)

      Usuń
  6. bardzo ciekawy przepis na pastę, takiej jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sałatkę krabową przepyszną robi moja ulubiona bratówka,
    więc i ta będzie mi smakowała

    zakonotować sobie: kraby kupić! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no popatrz, a ja sałatki jeszcze nie robiłam:)

      zanotować sobie poszaleć z sałatką:D
      ciekawe co wyjdzie:D

      Usuń
  8. Przyznam, że mnie zainteresowałaś tą pastą. Na pewno spróbuję. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pycha i do tego podane na krakersach :) Fajnie by też pasowała do sałatek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham krakersy a jeszcze podane z takimi pastami to już w ogóle, dla mnie niebo w gębie. Pozdrawiam Reniuś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest pyszne!!! pozdrawiam Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna pasta, super pomysł na przystawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukałam w necie przepisu na coś z rzodkiewkami, bo mi obrodziły i tym sposobem odkryłam, że masz drugiego bloga, bo jakoś wcześniej nie zauważyłam:)) Pastę wypróbuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu pastę polecam i cieszę się, ze zajrzałaś:)

      Usuń
  14. Ja jakoś nie umiem się przełamać, żeby w ogóle spróbować tych paluszków krabowych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Za paluszkami nie przepadam, ale pastę bym zjadła bo lubię wszelakie pasty, do tego wiosenna :-)

    OdpowiedzUsuń

witaj, będzie mi bardzo miło gdy zostawisz ślad po sobie:)