30 września 2013

Świateczna rozdawajka :)

Kochani, zimno się zrobiło, zmarzłam dzisiaj okropnie.
Uwielbiam kominy, robię ich co roku duuużo i pomyślałam,że się z Wami kochani podzielę.
Otóż mam do rozdania dwa kominy.

 Jeden ażurowy różowo koralowy - ogromny bo ma po złożeniu 112x 52cm
Zrobiony jest  z włóczki moherowej 

 Drugi mniejszy, mieszanka z dodatkiem wełny w irlandzkie (podobno) wzory.
Kolor bordowy z delikatną czerwoną nitką, ten ma po złożeniu 81x 37 cm

 Zabawa będzie trwała dwa miesiące i zaczyna się od jutra tj 1 października do 30 listopada.
Może przyda się Wam lub może na prezent pod choinkę ?


Żeby wziąć udział w zabawie należy
-  macie czynnego bloga dodajecie zdjęcie główne i w komentarzu pod postem wpisujecie się na listę
- macie tylko konto Google+ klikacie w plusika i komentarzem wpisujecie się na listę - inaczej kochani nigdy Was nie znajdę!

Będzie mi bardzo miło, jeżeli w obu przypadkach  dodacie mnie do kręgu lub obserwowanych blogów:)
Zabawa dotyczy i trwa na obu moich blogach:)

Zapraszam do zabawy i pozdrawiam cieplutko:)

16 komentarzy:

  1. O Renia rozdaje prezenty.:)
    Nie noszę czapek bo...takiej jeszcze nikt nie zaprojektował żeby mi pasowała. :(
    A komin...też nie miałam przyjemności.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu to napisz który ew Ci odpowiada, a potem jak wygrasz :) będziesz się zastanawiać co z nim zrobisz:)

      Usuń
    2. Różowy...nieładnie mi w czerwieni. To tak na wszelki wypadek jakbym wygrała i mi spasowało.:P

      Usuń
  2. hej :) plakacik już skopiowałam :)przy następnym poście zawiśnie :D obserwatorem jestem , więc jeśli sie uda to ; chmmm ... ciężki wybór ale róż :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, kominy śliczne, ale mam kilka kolorów. Więc odstępuję moją szansę innym. Ale będę Twoim obserwatorem (z przyjemnością). Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie:) zgłaszam się tutaj i zapisałam się też na g+ jako Zufikowo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Zuziu:) cieszę się, że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cuda!!!! Czy ja też mogę się zapisać?? Czerwony jest wprost niesamowity;)
    Z przyjemnością zapisałam się do obserwatorów oraz zadomowiłam się w 'przetworach':))))
    Zdjęcie już wisi - lewy panel ;)
    Pozdrawiam:)
    http://anirehtac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz- tylko podkreślam komin jest bordowy z delikatną czerwoną nitką i jest mi bardzo miło, że dołączyłaś do nas :)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. Dzięki:) Będę moooocno trzymać kciuki, na szczęćsie:))))))

      Usuń
  7. a czy ja mogę się zapisać na te pyzy z sosem myśliwskim, może być przy kominku,kolor obojętny.Pozdrawiam Christopher.Pyzy pyszne,a sos boski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja też nie lubię czapek a za oknem coraz zimniej, czerwony komin wygląda na wyjątkowo ciepły więc zapisuje się do Twojej zabawy. Przy okazji serdecznie Cię zapraszam do siebie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

witaj, będzie mi bardzo miło gdy zostawisz ślad po sobie:)