1 września 2013

Roladka z kurczaka

Uwielbiam rolady za ich różnorodność i możliwości wykorzystania tego co akurat mamy pod ręką


Składniki:
2 podwójne piersi z kurczaka
musztarda
Farsz:
kapusta pekińska
marchewka
pieczarki
zielona cebulka
łyżka majonezu
sól, pieprz


Farsz:
Z kapusty możemy wykorzystać tą część od głąba,potrzebujemy 2 łyżki cieniutko poszatkowane.
Marchewkę starłam  na tarce, a cebulkę drobno pokroiłam.
Pieczarki pokrojone w plasterki, obsmażyłam na oleju
Wszystkie składniki farszu połączyłam i dość mocno doprawiłam solą, pieprzem i łyżką majonezu,
Piersi kurczaka rozbiłam cieniutko, ale uważając żeby nie porozrywać mięsa.
Każdy kawałek posmarowałam musztardą, nałożyłam  farsz, zwinęłam w roladkę i spiełam szpilkami.
Mięso oprószyłam  mąką i usmażyłam na gorącym oleju, ale na bardzo małym ogniu.
Mięso musi nam dojść w środku.

Smacznego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

witaj, będzie mi bardzo miło gdy zostawisz ślad po sobie:)