21 kwietnia 2014

Liebster Blog Award


Gdy otrzymałam tą nominacje od Ani z bloga dżemdzus byłam w samym centrum przygotowań przed świątecznych, a że te przygotowania obejmują dwa domy równocześnie ( mój i mamy) to nie miałam czasu odpowiedzieć na pytania.
Aniu jeszcze raz bardzo dziękuje i jestem naprawdę wdzięczna za docenienie tego co robię, ale pozwól, że na odpowiedzi na Twoje pytania zakończę.
Blogi do których najchętniej zaglądam sama wyróżniłaś, a wiem jak mały odzew jest na tą zabawę.
Na poprzednie moje nominację odpowiedziały dwie/ trzy osoby, na drugim blogu tylko  połowa.
Dlatego wybacz, ale nie pociągnę zabawy dalej.
Pytania Ani i moje odpowiedzi
1. Skąd pomysł na prowadzenie bloga? 
Myślałam o tym od kilku lat,ale zawsze coś było ważniejsze,
Potem przyszedł czas i musiałam coś zmienić w swoim życiu, zrobić tylko coś dla siebie- egoistyczne, ale blog jest odskocznią dla mojej psychiki:)
2. Jak zareagowała rodzina? 
najbliższa dowiedziała się  kilka miesięcy  później i byli bardzo zaskoczeni, a niektórzy nie wiedzą do tej pory:)
3. Czy zmieniło to Twoje przyzwyczajenia kulinarne? 
tak, zaczynam wszystko odmierzać, do tej pory gotowałam na oko i smak
4. Czy lubisz robić przetwory? 
UWIELBIAM:) kto zagląda to wie i ostrzegam tegoroczny sezon uważam za otwarty:)
5. Rano kawa czy herbata i co do tego? 
śniadanie- małe, ale obowiązkowe, zaraz potem kawka
6. Czy lubisz gotowanie w plenerze?
nie miałam jeszcze okazji, bo gotowanie w ogrodzie nie zaliczam do pleneru, tylko przedłużenie kuchni
7. Kolekcjonujesz książki i pisma kulinarne?
nie, choć przytaszczyłam od mamy pudło z wycinkami
8. Stosujesz najnowsze żywieniowe trendy z entuzjazmem czy raczej omijasz?
nie stosuję, tym bardziej że zmieniają się  często, gotuję  tak, by smakowało moim najbliższym
9. Czy jesteś zdeklarowanym mięsożercą, czy wegetarianinem?
lubię mięso, ale lubię też sięgać do przepisów wegetariańskich, wszystko zależy od nastroju
10. Czy Twoje zakupy to artystyczny nieład, czy raczej matematyczna precyzja?
coś pośredniego - przemyślany nieład albo artystyczna precyzja:)
11. Kulinarne marzenie?
już się spełniło blog- mam, a chciałabym prowadzić jak najdłużej:) 

Bardzo dziękuję wszystkim za życzenia i za to, że jesteście:)
Pozdrawiam cieplutko:)


1 komentarz:

witaj, będzie mi bardzo miło gdy zostawisz ślad po sobie:)